Zaawansowanie prac projektowych
Zaawansowanie rzeczowe
Zaawansowanie finansowe
Zaawansowanie rzeczowe robót
Zaawansowanie czasowe robót
KWIECIEŃ 2024
– od 15.04 do 21.04 wykonane zostały następujące prace:
ROBOTY DROGOWE
- Wykop ZBR 06
- Wykop mostowy – PZGd-67
- Nasyp materiał z wykopu – TG 599+650-599+710
- Nasyp materiał z wykopu – TG 608+225-608+450
- Nasyp materiał z wykopu – DG200102W 0+250-0+450
- Nasyp materiał z dokopu – TG 598+400-598+800
- Nasyp materiał z dokopu – TG 599+010-599+791
- Nasyp materiał z dokopu – TG 599+825-600+000
- Nasyp materiał z dokopu – TG 600+400-600+550
- Nasyp materiał z dokopu – TG 610+068-610+282
- Nasyp materiał z dokopu – PZGd-67
- Ulepsz.dróg serw.dla ruchu tech.budowy gr.30 cm – DJ-P08 0+300-1+450
- Ulepsz.dróg serw.dla ruchu tech.budowy gr.30 cm – PZGd-67 droga technologiczna
- Ulepsz.dróg serw.dla ruchu tech.budowy gr.30 cm – WD-68 droga technologiczna
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – DJ -L06 0+400-0+900
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – DJ-P08 1+200-1+450
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – PZGd-67 droga technologiczna
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – WD-68 droga technologiczna
- Stabilizacja warstwy nasypu spoiwem hydr. – TG 599+650-599+710
- Zbrojenie wysokich nasypów geosyntetykiem – TG 609+836-610+038
- Wymiana gruntu – TG 610+300-610+390
BRANŻA INŻYNIERYJNA
PZGd-67 w km 599+215,00A2
- Montaż zbrojenia, deskowania oraz betonowanie ławy fundamentowej w osi 1
- Wykonanie betonu podkładowego w osi 2
PZM-13L w km 599+796,08 A2
- Rozpoczęto i zakończono wbijanie pali prefabrykowanych
PZM-13L1 w km 1+517,85 DJ-L01
- Rozpoczęto i zakończono wbijanie pali prefabrykowanych
PZM-13L2 w km 2+062,57 DJ-P01
- Rozpoczęto i zakończono wbijanie pali prefabrykowanych
WD-68 w km 600+560,00 A2
- Wykonanie platform roboczych pod palownice
- Rozpoczęto i zakończono wbijanie pali prefabrykowanych
– od 08.04 do 14.04 wykonane zostały następujące prace:
ROBOTY DROGOWE
- Wykop – TG km 598+216-598+500
- Wykop – ZBR 06
- Wykop mostowy – PZGd-67
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 598+900-598+950
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 598+900-598+710
- Nasyp materiał z wykopu – DG200102W km 0+250-0+450
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 610+048-610+280
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 598+400-598+800
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 599+010-599+791
- dróg serw. dla ruchu tech. budowy gr.30 cm – DJ-P08 km 0+300-1+450
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr 20cm pod ruch technologiczny DJ-PO7 km 0+000-0+547
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr 20cm pod ruch technologiczny – DJ-P08 km 000+200-1+200
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr 20cm pod ruch technologiczny – pas technologiczny km 606+550-607+000
- Wymiana gruntu – TG km 610+300-610+390
BRANŻA INŻYNIERYJNA
PZGd-67 w km 599+215,00 A2
- Wykonanie chudego betonu pod ławy fundamentowe w osi 1
- Montaż zbrojenia ławy fundamentowej w osi 1
PZM -13L w km 599+796,08 A2
- Rozpoczęto wykonywanie platform roboczych pod palownicę
PZM -13L1 w km 1+517,85 DJ-L01
- Rozpoczęto wykonywanie platform roboczych pod palownicę
PZM-13L2 w km 2+062,57 DJ-P01
- Rozpoczęto wykonywanie platform roboczych pod palownicę
– od 01.04 do 07.04 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 610+500 – 610+723
- Odhumusowanie na odkład – TG km 610+220 – 610+300
- Odhumusowanie na odkład – DW 200102W km 0+100 – 0+250
- Wykop TG – km 603+700 – 604+900
- Wykop – DJ-L01 km 1+000 – 1+700
- Wykop ZBR 06
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 599+600 – 599+791
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 608+225 – 608+450
- Nasyp materiał z wykopu – DJ-L01 km 0+000 – 1+071
- Nasyp materiał z wykopu – DG 20010W km 0+250 – 0+450
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 610+050 – 610+280
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 599+400 – 598+800
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 599+010 – 599+791
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 600+450 – 600+500
- Nasyp materiał z dokopu – PZGd-67 dojazd do obiektu
- Warstwa mrozoochonna z gruntu stab. spoiwem hydr. C1,5/2 gr. 33 cm – DJ-L05 km 0+346 – 0+547
- Warstwa mrozoochonna z gruntu stab. spoiwem hydr. C1,5/2 gr. 20 cm – DJ-P07 km 0+348 – 0+437
- Ulepsz. dróg serw. dla ruchu tech. budowy gr.30cm – DJ-L05 km 0+547 – 0+647
- Ulepsz. dróg serw. dla ruchu tech. budowy gr.30cm – DJ-P08 km 0+300 – 1+450
- Ulepsz. dróg serw. dla ruchu tech. budowy gr.30cm – PZGd-67 – dojazd do obiektu
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – DJ-L05 km 0+346 – 0+647
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm pod ruch technologiczny – PZGd-67 – dojazd do obiektu
- Wymiana gruntu TG – km 610+300 – 610+390
MARZEC 2024
– od 25.03 do 31.03 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 608+200-608+225
- Odhumusowanie na odkład – TG km 610+500-610+723
- Odhumusowanie na odkład – TG km 600+350-600+600
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L07 km 0+000-0+500
- Wykop – TG km 606+150-606+300
- Wykop ZBR 06
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 608+225-608+450
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 610+050-610+280
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 599+350-599+796
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 598+500-598+900
- Nasyp materiał z dokopu – DJ-L01 km 1+500-2+270
- Warstwa mrozoochronna z gruntu stab.spoiwem hydr. C1,5/2 gr. 40 cm DJ-L01 km 1+624-2+029
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr 20cm pod ruch technologiczny DJ-L01 km 1+071-2+270
- Stabilizacja warstw nasypu DJ-L01 km 1+200-1+400
- Ulepszenie dróg serwisowych dla ruchu tech.budowy gr.30 cm DJ-L01 km 2+029-2+270
– od 18.03 do 24.03 wykonane zostały następujące prace:
- Ulepszenie warstwy nasypu – km 592+120 – 592+250
- Ulepszenie warstwy nasypu – km 584+200 – 584+500
- Przepust – km 590+970 SP
- Przepust – DJ-P08 km 1+236.94
- Przepust – DJ-P08 km 1+169.52
- Przepust – km 586+970 SP
- Przepust – DJ-P07 km 0+538.20
- Przepust – DJ-P07 km 0+812.21
- Przepust – km 590+970 SL
- Przepust – DJ-P11 km 2+597.08
- Przepust – DJ-P11 km 2+624.07
- Przepust – DJ-P12 km 0+048.15
- Przepust – DJ-P13 km 0+011.27
– od 11.03 do 17.03 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 599+050 – 599+150
- Odhumusowanie na odkład – TG km 610+050 – 610+150
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L04 km 0+010 – 0+230
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L09 km 2+000 – 2+200
- Odhumusowanie na odkład – DJ-P02 km 0+500 – 0+800
- Odhumusowanie na odkład – Najście PZGd67 str. L
- Wykop – TG km 602+900 – 603+100
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 609+950 – 610+050
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 598+800 – 598+900
- Nasyp materiał z dokopu – DJ-L01 km 0+000 – 1+100
- Nasyp materiał z wykopu – DJ-P03 km 0+050 – 0+630
- Nasyp materiał z wykopu – DJ-L04 km 0+010 – 0+230
- Warstwa mrozoochonna z gruntu stab. spoiwem hydr. C1,5/2 gr. 40 cm – DJ-L01 km 0+286 – 1+071
- Warstwa mrozoochonna z gruntu stab. spoiwem hydr. C1,5/2 gr. 40 cm – DJ-L05 km 1+620 – 2+030
- Nawierzchnia mieszanki z kruszywa niezwiązanego C90/3 gr. 20 cm – DJ-L01 km 0+000 – 1+071
- Ulepszenie dróg serwisowych dla ruchu technologicznego – stabilizacja gr. 30 cm – DJ-L01km 0+000 – 0+286
– od 04.03 do 10.03 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 603+600 – 603+675
- Odhumusowanie na odkład – TG km 609+850 – 610+150
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L01 km 1+500 – 1+675
- Odhumusowanie na odkład – DJ-P02 km 0+020 – 0+400
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L09 km 2+100 – 2+416
- Odhumusowanie na odkład – DG200102W km 0+080 – 0+400
- Wykop – TG km 600+200 – 600+600
- Wykop – TG km 602+900 – 603+800
- Wykop – TG km 603+600 – 604+000
- Wykop – TG km 605+900 – 606+050
- Wykop – TG km 607+000 – 607+425
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 604+500 – 604+600
- Nasyp materiał z wykopu – TG km 607+425 – 607+825
- Nasyp materiał z wykopu – DJ-P03 km 0+050 – 0+630
- Nasyp materiał z dokopu – TG km 609+950 – 610+050
- Nasyp materiał z dokopu – DJ-L01 km 0+000 – 1+100
– od 26.02 do 03.03 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 600+800 – 600+850
- Odhumusowanie na okład – TG km 601+000 – 604+250
- Odhumusowanie na odkład – TG km 601+675 – 601+700
- Odhumusowanie na odkład – TG km 603+675 – 604+000
- Odhumusowanie na odkład – DJ L01 km 1+650 – 2+370
- Odhumusowanie na odkład – Pas technologiczny km 607+000 – 607+425
- Wykop – TG km 604+100 – 604+900
- Wykop – TG km 607+800 – 607+900
- Wykop – ZBCh 02 km 607+000 – 607+825
- Nasyp – TG km 604+100 – 604+900
- Nasyp – TG km 607+425 – 607+825
LUTY 2024
– od 19.02 do 25.02 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 600+230 – 600+350
- Odhumusowanie na okład – TG km 601+250 – 601+700
- Odhumusowanie na odkład – TG km 604+575 – 604+750
- Odhumusowanie na odkład – TG km 607+800 – 608+100
- Odhumusowanie na odkład – DG 200121W km 0+650 – 0+800
- Odhumusowanie na odkład – ZBR-06
- Wykop – TG km 599+450 – 599+700
- Wykop – TG km 605+700 – 605+950
- Wykop – TG km 607+000 – 607+825
- Wykop – ZBCh 02
- Nasyp – TG km 599+450 – 599+700
– od 12.02 do 18.02 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 599+625 – 599+796
- Odhumusowanie na okład – TG km 599+830 – 600+230
- Odhumusowanie na odkład – TG km 607+500 – 608+100
- Wykop – TG km 599+500- 599+600
- Wykop – TG km 605+700 – 605+950
- Wykop – TG km 607+000 – 607+425
- Wykop ZBCh 03B
- Nasyp – TG km 599+500-600+100
- Nasyp – TG km 605+700 – 605+950
- Nasyp – TG km 606+780 – 607+050
- Nasyp – TG km 607+425 – 607+825
- Nasyp DJ-L01 1+500 – 1+530
– od 05.02 do 11.02 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 598+920 – 599+050
- Odhumusowanie na okład – TG km 599+350 – 599+625
- Odhumusowanie na odkład – TG km 605+400 – 606+050
- Odhumusowanie na odkład – TG km 606+750 – 606+850
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L01 km 1+425 – 1+450
- Wykop TG -km 598+580 – 598+850
- Wykop TG – km 605+400 – 605+700
- Wykop TG – km 606+150 – 606+350
- Wykop TG – km 606+780 – 606+950
- Wykop – ZBR 08
- Wykop TG – km 598+580 – 598+850
- Nasyp TG – km 605+400 – 605+700
- Nasyp TG – km 606+780 – 606+950
- Nasyp DJ-L06 – km 0+000 – 0+550
- Nasyp DJ-L09 – km 0+300 – 0+800
– od 29.01. do 02.02 wykonane zostały następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – TG km 605+500 – 605+700
- Odhumusowanie na okład – TG km 608+050 – 608+150
- Odhumusowanie na odkład – TG km 598+500 – 598+920
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L09 km 1+000 – 1+250
- Wykop TG – km 598+217 – 598+580
- Wykop TG – km 606+150 – 606+350
- Wykop – DJ-P09 km 0+300 – 0+500
- Wykop – DJ-P098 km 1+000 – 1+450
- Wykop – pas technologiczny km 606+800 – 606+990
- Wykop – ZBR 08
- Wykop – ZBCH 03a
- Nasyp – TG km 598+217 – 598+580
- Nasyp – DJ-L06 km 0+550 – 1+058
- Nasyp – DJ-P09 km 0+300 – 0+800
- Nasyp – DJ-P08 km 0+000 – 0+500, km 0+600 – 1+000
- Nasyp – DJ-P09 km 0+300 -0+500
STYCZEŃ 2024
– w pierwszym tygodniu stycznia Wykonawca nie prowadził robót.
– w drugim tygodniu stycznia Wykonawca wykonał następujące prace:
- Wykop rowów DJ-P06 – km 0+600 – km 1+158
- Wykop rowów DJ-L06 – km 0+550 – km 1+058
- Wykop ZBch-1a
- Wykop TG – 606+325 606+350
- Odhumusowanie DJ-P06 – km 0+600 – km 1+158
- Odhumusowanie DJ-L06 – km 0+550 – km 1+058
- Odhumusowanie DJ-PL01 – km 0+000 – km 0+500
- Odhumusowanie TG rów – km 602+280 – km 602+740
- Odhumusowanie TG – km 598+217 – km 598+300
- Odhumusowanie pas technologiczny – km 606+580 – km 606+650
- Odhumusowanie – ZBR-08
- Odhumusowanie TG – km 608+300 – km 608+350
- Nasyp z wykopu DJ-P06 – km 0+600 – km 1+158
- Nasyp z wykopu DJ-L06 – km 0+550 – km 1+058
- Nasyp z wykopu DJ-L04 – km 0+300 – km 0+600
- Nasyp z wykopu pas technologiczny – km 606+580 – km 606+650
– w trzecim tygodniu stycznia Wykonawca wykonał następujące prace:
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L01 km 0+500 – 0+850
- odhumusowanie na okład – TG km 598+250 – 598+300
- Odhumusowanie na odkład – Pas technologiczny km 606+650 – 606+750
- Odhumusowanie na odkład – TG km 608+300 – 608+450
- Odhumusowanie na odkład – ZBch – 02 km 606+650 – 606+750
- Odhumusowanie na odkład – DJ-P08 0+550 – 1+100
- Wykop TG – km 602+950 – 603+050
- Wykop TG – km 606+350 – 606+400
- Wykop DJ – L01 rów km 0+000 – 0+300
- Wykop TG rów melioracyjny – km 02+050 – 602+850
- Wykop ZBR – 08 km 606+830 – 606+900
- Nasyp z wykopu – TG km 602+600 – 602+700
- Nasyp z wykopu – DJ L01 km 0+000 – 0+800
– w czwartym tygodniu stycznia Wykonawca prowadził następujące roboty:
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L01, km 0+800 – 1+450
- Odhumusowanie na okład – DJ-P03, km 0+000 – 0+250
- Odhumusowanie na odkład – Pas technologiczny km 606+650 – 606+950
- Odhumusowanie na odkład – TG km 598+300 – 598+400
- Odhumusowanie na odkład – DJ-L09, km 0+300 – 0+500
- Odhumusowanie na odkład – DJ-P08 1+100 – 1+450
- Wykop – Pas technologiczny km 606+800 – 606+950
- Wykop – TG, km 606+200 – 606+300
- Wykop – DJ – P08, km 0+500 – 0+900
- Wykop – ZBR – 08, km 606+830 – 606+900
- Nasyp – DJ- P08, km 0+500 – 1+450
- Nasyp – DJ – L01, km 0+000 – 0+800
GRUDZIEŃ 2023
– kontynuacja prac w zakresie odhumusowania
– kontynuowacja prac w zakresie wykonania nasypów
– kontynuacja prac w zakresie wykonania wykopów
LISTOPAD 2023
– w pierwszym tygodniu listopada Wykonawca przystąpił do odhumusowania poszczególnych odcinków.
– w drugim i trzecim tygodniu listopada Wykonawca przystąpił do wycinki oraz karczowania.
PAŹDZIERNIK 2023
– kontynuacja prac w zaresie opracowania STWiORB,
– kontynuacja prac w zakresie opracowania Przedmiaru Robót dla pozostałych branż.
WRZESIEŃ 2023
We wrześniu 2023 r. wg Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuacja prac w zaresie opracowania STWiORB,
– kontynuacja prac w zakresie opracowania Przedmiaru Robót dla pozostałych branż.
Dnia 11 września 2023 r. nastąpiło przekazanie przez Zamawiającego Placu Budowy
Dnia 13 września 2023 r. nastąpiło przekazanie do WINB Zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych
W 38 tygodniu na Placu Budowy rozpoczęto prace związane z rozpoznaniem saperskim.
SIERPIEŃ 2023
W sierpniu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– uzyskanie Decyzji ZRID,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
LIPIEC 2023
W lipcu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
CZERWIEC 2023
W czerwcu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– uzyskanie Postanowienia RDOŚ,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
MAJ 2023
W maju 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– zakończenie konsultacji społecznych,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
KWIECIEŃ 2023
W kwietniu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– rozpoczęcie konsultacji społecznych, które potrwają do 4 maja 2023,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
MARZEC 2023
W marcu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– wprowadzanie korekt do Projektu Geotechnicznego,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
LUTY 2023
W lutym 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– wprowadzanie korekt do Projektu Geotechnicznego,
– kontynuowanie prac w zakresie wprowadzania uwag do PRD w zakresie części budowlano-technicznej,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
STYCZEŃ 2023
W styczniu 2023 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania STWIORB,
– wprowadzanie korekt do Projektu Geotechnicznego,
– kontynuowanie prac w zakresie wprowadzania korekt do PSOR,
– kontynuowanie prac w zakresie wprowadzania korekt do KSZR,
– kontynuowanie prac w zakresie wprowadzania uwag do PRD w zakresie części budowlano-technicznej,
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót – branża drogowa, mostowa, ekrany akustyczne.
GRUDZIEŃ 2022
W grudniu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych i obiektów gospodarki wodnej,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
LISTOPAD 2022
W listopadzie 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– wprowadzanie korekt do Projektów Wykonawczych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych i obiektów gospodarki wodnej,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
PAŹDZIERNIK 2022
W październiku 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac nad opracowaniem Projektów Wykonawczych dla branży mostowej,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych i obiektów gospodarki wodnej,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
WRZESIEŃ 2022
We wrześniu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– zakończenie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowywanego Projektu Geotechnicznego; przekazanie dokumentacji do IK i Zamawiającego,
– opracowywanie Projektów Wykonawczych dla branży mostowej,
– wprowadzanie korekt do Projektów Technicznych na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– przekazanie Wojewodzie Mazowieckiemu odpowiedzi na wezwanie RDOŚ Warszawa i RDOŚ Lublin,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych i obiektów gospodarki wodnej,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
SIERPIEŃ 2022
W sierpniu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– zakończenie prac w zakresie opracowywania Projektu Wykonawczego (z wyłączeniem branży mostowej),
– zakończenie prac w zakresie opracowywania Specyfikacji technicznych,
– przeprowadzenie ponownej oceny oddziaływania na środowisko przez RDOŚ warszawa; analiza i wprowadzanie uwag RDOŚ Warszawa i RDOŚ Lublin do Raportu,
– zakończenie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowywanego Projektu Geotechnicznego,
– wprowadzanie korekt do Projektu Technicznego na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzeniem korekt do Projektu Geotechnicznego,
– opracowywanie Projektu Konstrukcji Nawierzchni,
– opracowywanie Projektu Wykonawczego dla branży mostowej,
– opracowywanie odpowiedzi na uwagi do RDOŚ,
– oczekiwanie na zatwierdzenie PW, STWIORB przez IK i Zamawiającego (obiekty inżynierskie, ekrany akustyczne, obiekty gospodarki wodnej oraz pozostałe branże),
– oczekiwanie na zatwierdzenie Projektów Technicznych, wprowadzanie otrzymanych uwag,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych i obiektów gospodarki wodnej,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania przedmiaru robót dla pozostałych branż.
LIPIEC 2022
W lipcu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– zakończenie prac w zakresie opracowywania Projektu zagospodarowania terenu, Projektu budowlanego,
– zakończenie prac w zakresie przygotowania materiałów do Audytu BRD, Projektu stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, przekazanie materiałów do Zamawiającego,
– zakończenie prac nad Raportem w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko; przeprowadzenie ponownej oceny oddziaływania na środowisko przez RDOŚ Warszawa,
– zakończenie prac nad mapą sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych – miejską,
– zakończenie prac w zakresie opracowywania map zawierających projekty podziałów nieruchomości,
– zakończenie prac w zakresie opracowywania Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzeniem korekt do Projektu Geotechnicznego,
– wprowadzanie korekt do Projektu technicznego na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Przedmiarów robót dla obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Przedmiarów robót dla pozostałych branż,
– opracowywanie projektu konstrukcji nawierzchni,
– przekazanie dokumentacji dotyczącej PDR do Zamawiającego/IK,
– przekazanie dokumentacji dotyczącej Projektu docelowej organizacji ruchu do Zamawiającego/IK,
– wprowadzanie uwag do Projektu Wykonawczego otrzymanych od IK.
CZERWIEC 2022
W czerwcu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowywanej Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowanego Projektu Geotechnicznego,
– zakończenie wprowadzania korekt do Projektu Technicznego na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do PDR w zakresie części budowlano – technicznej,
– planowanie przekazania PDR – części budowlano – technicznej,
– pozyskiwanie Decyzji ZRID wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– zakończenie prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego, z wyłączeniem obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych; przekazanie dokumentacji do IK i Zamawiającego,
– kontynuowanie prac nas opracowaniem STWiORB dla obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– zakończenie prac nad opracowaniem STWIORB dla pozostałych branż,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Przedmiaru Robót dla obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Przedmiaru Robót dla pozostałych branż,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Docelowej Organizacji Ruchu,
– zakończenie prac w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarzadzania Ruchem; przekazanie dokumentacji do IK i Zamawiającego,
– przegląd i zgłaszanie uwag przez IK i Zamawiającego.
MAJ 2022
W maju 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowanej Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do opracowanego Projektu Geotechnicznego,
– pozyskiwanie Decyzji ZRID wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarządzania Ruchem,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowywania Przedmiaru Robót w zakresie obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowywania Przedmiaru Robót w zakresie pozostałych branż,
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do PDR w zakresie części budowlano-technicznej,
– wprowadzanie korekt do Projektu Technicznego na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Docelowej Organizacji Ruchu,
– kontynuowanie prac nad opracowaniem STWIORB dla obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– kontynuowanie prac nad opracowaniem STWIORB dla pozostałych branż.
KWIECIEŃ 2022
W kwietniu 2022 r. wg. Wykonawcy są realizowane następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac związanych z wprowadzaniem korekt do PDR w zakresie części budowlano-technicznej,
– wprowadzanie korekt do Projektu Technicznego na podstawie otrzymanych uwag z weryfikacji,
– planowanie rozpoczęcia prac związanych z opracowaniem Przedmiaru Robót w zakresie obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych,
– planowanie rozpoczęcia prac związanych z opracowaniem Przedmiaru Robót w zakresie pozostałych branż,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu docelowej organizacji ruchu,
– kontynowanie prac w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarządzania Ruchem,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektów Wykonawczych,
– pozyskiwanie decyzji ZRiD wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem STWIORB w zakresie pozostałych branż,
– planowanie rozpoczęcia prac nad opracowaniem STWIORB dla obiektów inżynierskich oraz ekranów akustycznych.
MARZEC 2022
W marcu 2022 r. realizowano następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych PDR,
– pozyskiwanie decyzji ZRiD wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego,
– kontynowanie prac w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarządzania Ruchem,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu docelowej organizacji ruchu,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem STWIORB,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem Przedmiaru Robót.
LUTY 2022
W lutym 2022 r. realizowano następujące prace projektowe:
– prace przy uzgadnianiu wniosku o wydanie decyzji ZRID wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarządzania Ruchem,
– kontynuowanie prac w zakresie opracowania Projektu docelowej organizacji ruchu,
– prowadzenie prac związanych z opracowaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB),
– prowadzenie prac związanych z opracowaniem Przedmiaru Robót.
STYCZEŃ 2022
W styczniu 2022 r. realizowano następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych (PDR),
– prace przy uzgadnianiu wniosku o wydanie decyzji ZRID wraz z przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko (Przekazanie Raportu z MUW do RDOŚ Warszawa),
– rozpoczęcie prowadzenia prac w zakresie opracowania Projektu Wykonawczego,
– rozpoczęcie praz w zakresie opracowania Projektu Systemu Zarządzania Ruchem,
– rozpoczęcie praz w zakresie opracowania Projektu docelowej organizacji ruchu do zatwierdzenia.
GRUDZIEŃ 2021
W grudniu 2021 r. realizowano następujące prace projektowe:
– prowadzenie prac w zakresie opracowania Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– prowadzenie prac w zakresie Projektu Geotechnicznego,
– przekazanie odpowiedzi do uwag IK i Zamawiającego,
– uzyskanie Decyzji pozwolenia wodnoprawnego,
– przeprowadzanie Narad Koordynacyjnych,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych (PDR),
– zakończenie prac w zakresie uzgodnienia PB przez gestorów sieci, administratorów dróg i rzek,
– zakończenie prac związanych z opracowaniem map zawierających projekty podziału nieruchomości,
– zakończenie prac związanych z pozyskaniem opinii do wniosku o wydanie decyzji ZRID – oczekiwanie na wydanie opinii przez organy zgodnie z art. 11b oraz art. 11d Specustawy drogowej,
– złożenie wniosku o Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w dniu 15.12.2021 r.,
– prace nad przeprowadzeniem ponownej oceny oddziaływania na środowisko, związanych z pozyskiwaniem decyzji ZRID,
– zatwierdzenie PB podczas Rady Uzgodnieniowej w dniu 07.12.2021r.
LISTOPAD 2021
W listopadzie 2021 r. realizowano następujące prace projektowe:
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Projektu Geotechnicznego,
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– prowadzenie prac nad Raportem w ramach Ponownej Oceny Oddziaływania na Środowisko POOŚ,
– kontynuowanie prac w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej m.in. rozpoznania różnorodności i bogactwa gatunkowego większości grup systematycznych i siedlisk przyrodniczych,
– złożenie wniosku o wydanie Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach; otrzymanie wezwania do uzupełnienia wniosku,
– zakończenie prac związanych z opracowaniem operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód wraz z wykonaniem dokumentacji hydrologiczno-hydraulicznej,
– uzgodnienie operatu wodnoprawnego z IK – przekazanie dokumentacji,
– złożenie wniosku o wydanie operatu wodnoprawnego,
– otrzymanie Zawiadomienia o wszczęciu postępowania,
– przekazanie linii rozgraniczających w Projekcie Budowlanym do Inżyniera Kontaktu/Zmawiającego,
– otrzymanie wyników z Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD), przygotowywanie stanowiska Projektanta do wyników audytu,
– kontynuowanie prac związanych z przygotowaniem materiałów na ZUDP,
– weryfikacja i wprowadzanie uwag IK i Weryfikatorów do PZT, PAB, Projektu technicznego,
– kontynuowanie praz związanych z opracowaniem elementów Planu działań ratowniczych PDR. Wystąpienia do Organów o zaopiniowanie dokumentacji,
– kontynuowanie prac w zakresie uzgodnienia PB przez gestorów sieci, administratorów dróg i rzek,
– zakończenie prac w zakresie opracowania Mapy z proponowanym przebiegiem drogi,
– zakończenie prac w zakresie opracowania Analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
– zakończenie prac w zakresie opracowania Opisu zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem map zawierających projekty podziału nieruchomości,
– zakończenie prac związanych z pozyskaniem wypisów z rejestru gruntu i budynków,
– kontynuowanie prac w zakresie pozyskania opinii do wniosku o wydanie decyzji ZRID.
PAŹDZIERNIK 2021
W październiku 2021 r. realizowano następujące prace projektowe:
– zakończenie prac nad mapą sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych – miejską,
– zakończenie prac geologów w terenie,
– przekazanie Opinii geotechnicznej do IK,
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Projektu Geotechnicznego,
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– kontynuowanie prac nad Raportem w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko – bieżąca analiza i monitoring, konsultacje telefoniczne,
– kontynuowanie prac w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej m.in. rozpoznania różnorodności i bogactwa gatunkowego większości grup systematycznych i siedlisk przyrodniczych,
– uzgadnianie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód wraz z wykonaniem dokumentacji hydrologiczno-hydraulicznej,
– przekazanie linii rozgraniczających w Projekcie Budowlanym do IK/Zmawiającego,
– zakończenie prac w zakresie przygotowania materiałów do Audytu BRD,
– przekazanie projektu Stałej Organizacji Ruchu SOR do IK/Zamawiającego,
– przekazanie materiałów do Audytu BRD do IK/Zamawiającego,
– przeprowadzenie Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD) przez Zamawiającego,
– przekazanie Projektu Budowlanego obejmującego swoim zakresem Projekt Techniczny do IK/Zamawiającego,
– kontynuowanie praz związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych (PDR),
– rozpoczęcie prac w zakresie uzgodnienia PB przez gestorów sieci, administratorów dróg i rzek,
– rozpoczęcie prac w zakresie opracowania Mapy z proponowanym przebiegiem drogi,
– rozpoczęcie prac w zakresie opracowania Analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
– rozpoczęcie prac w zakresie opracowania Opisu zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem map zawierających projekty podziału nieruchomości,
– kontynuowanie prac związanych z pozyskaniem wypisów z rejestru gruntu i budynków, wystąpienia do Starostw z wnioskami o wypisy.
WRZESIEŃ 2021
We wrześniu 2021 r. realizowano następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac nad mapą sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych – miejską,
– kontynuowanie prac nad uzupełniającymi badaniami geotechnicznymi,
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Opinii Geotechnicznej,
– kontunuowanie prac w zakresie opracowywania Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego,
– kontynuowanie prac nad Raportem w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej m.in. rozpoznania różnorodności i bogactwa gatunkowego większości grup systematycznych i siedlisk przyrodniczych,
– zakończenie opracowywania i przekazanie do Zamawiającego Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód wraz z wykonaniem dokumentacji hydrologiczno-hydraulicznej,
– kontynuowanie prac związanych z przygotowaniem materiałów do Audytu BRD,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem Projektu stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem projektu zagospodarowania terenu,
– opracowywanie projektów architektoniczno-budowlanych w zakresie branży drogowej, obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych, kanalizacji deszczowej, melioracji, oświetlenia drogowego, kolizji sanitarnych, elektroenergetycznych, teletechnicznych, inwentaryzacji zieleni i planu wyrębu, rozbiórek oraz informacji i Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem Projektu Technicznego,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych (PDR),
– rozpoczęcie i kontynuowanie prac związanych z opracowaniem map zawierających projekty podziału nieruchomości, wykonanie okazań stronom punktów granicznych.
SIERPIEŃ 2021
W sierpniu 2021 r. wykonywano następujące prace projektowe:
– kontynuowanie prac nad mapą sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
– kontynuowanie prac nad uzupełniającymi badaniami geotechnicznymi,
– kontynuowanie prac nad Raportem w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej,
– kontunuowanie prac nad opracowaniem materiałów do wniosku o wydanie decyzji DŚ,
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód wraz z wykonaniem dokumentacji hydrologiczno-hydraulicznej,
– trwa proces zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego roboczego projektu budowlanego,
– trwa Uzgodnienie linii rozgraniczających z IK i Zamawiającym,
– kontynuowanie prac związanych z przygotowaniem materiałów do Audytu BRD.
– kontynuowanie prac związanych z opracowaniem Projektu stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
-rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem projektów architektoniczno-budowlanych w zakresie branży drogowej, obiektów inżynierskich, ekranów akustycznych, kanalizacji deszczowej, melioracji, oświetlenia drogowego, kolizji sanitarnych, elektronergetycznych, teletechnicznych, inwentaryzacji zieleni i planu wyrębu, rozbiórek oraz informacji i planu BIOZ,
– zakończenie prac związanych z opracowaniem KSZR,
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem elementów Planu Działań Ratowniczych (PDR).
LIPIEC 2021
W lipcu 2021 r. realizowano następujące prace projektowe:
– zakończenie prac związanych z przeprowadzeniem wywiadów branżowych,
– kontynuowanie prac nad mapą sytuacyjno – wysokościową do celów projektowych – miejską,
– kontynuowanie prac nad uzupełniającymi badaniami geotechnicznymi – prace kameralne związane z analizą pozyskanych wyników badań,
– kontynuowanie prac nad Raportem w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko,
– kontynuowanie prac w zakresie inwentaryzacji przyrodniczej,
– planowane rozpoczęcie prac nad opracowaniem materiałów do wniosku o wydanie decyzji DŚ na wyjścia poza zakres DŚ – Karta Informacyjna Przedsięwzięcia,
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem operatów wodnoprawnych na wykonanie urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód wraz z wykonaniem dokumentacji hydrologiczno-hydraulicznej,
– zakończenie prac nad Roboczym Projektem Budowlanym – elementy układu drogowego, węzeł Łukowisko, niweleta, przekroje typowe, plan sytuacyjny, system odwodnienia, obiekty inżynierskie, oświetlenie, sieci, inwentaryzacja zieleni i plan wyrębu, rozbiórki,
– przekazanie do zatwierdzenia przez IK i Zamawiającego Projektu Budowlanego,
– zakończenie prac związanych z pozyskaniem przygotowaniem warunków na przebudowę kolidujących sieci uzbrojenia terenu,
– zakończenie prac związanych z pozyskaniem wystąpień do administratorów ścieków i rzek,
– rozpoczęcie prac związanych z przygotowaniem materiałów do Audytu BRD,
– rozpoczęcie prac związanych z opracowaniem Projektu stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
– kontynuacja prac związanych z opracowaniem KSZR.
Wykonawca 29 lipca 2021 r. przekazał Projekt Budowlany „wersja robocza” do zaopiniowania, Inżynier Kontraktu przekazał swoje uwagi.